CRM (Customer Relationship Management) je programsko rešenje za upravljanje komunikacijom sa klijentima, vođenje istorije komunikacije, distribuciju informacija, obavještenje klijenata i svim ostalim radnjama koje se tiču relacije prema klijentima.
Funkcije CRM-a:
- Upis, listanje, promjene i brisanje klijenata u bazi;
- Grupisanje klijenata u grupe i manipulacija grupama klijenata;
- Kreiranje i slanje cirkularnih obavještenja putem e-mail-a određenim grupama klijenata;
- Integracija CRM-a sa websajtom, funkcija logovanja klijenata na sajt;
- Mogućnost distribucije opštih informacija na samom sajtu, registrovanim i logovanim klijentima u vidu tekstova, dokumenata i drugog materijala;
- Mogućnost skladištenja personalizovanih informacija za svakog klijenta;
- Mogućnost praćenja promjena personalizovanih podataka od strane svakog klijenta;
- Korišćenje baze podataka u CRM-u za eksterne potrebe klijenta.